Perfecţioneză-ţi controlul prin exerciţii

Folosind exerciţiile corecte, poţi reduce scurgerile urinare. Aceste exerciţii sunt destinate muşchilor planşeului pelvian, precum şi pe cei ai vezicii urinare. Împreună, îţi vor spori controlul asupra vezicii urinare şi te vor ajuta să faci faţă scurgerilor urinare.
Încordare

Încordare

Încearcă exerciţiile destinate planşeului pelvian pentru a controla scurgerile urinare. Încordează şi antrenează muşchii corecţi pentru a întări muşchii planşeului pelvian. Poţi face aceste exerciţii oriunde. Încearcă acum!
Pictogramă Exerciţii

Exerciţii fizice

Înainte de a începe, trebuie să identifici corect muşchii ce trebuie activaţi. Cea mai simplă metodă pentru aceasta este să încordezi aceiaşi muşchi pe care îi foloseşti atunci când încerci să opreşti urinarea. De fiecare dată când încordezi muşchii respectivi, îţi antrenezi muşchii planşeului pelvian. Dacă efectuezi exerciţiile de mai jos, îţi poţi îmbunătăţi atât puterea cât şi anduranţa muşchilor, ceea ce te ajută la prevenirea scurgerilor urinare.

Pictogramă Putere

Putere

Încordează şi ţine încordaţi muşchii planşeului pelvian timp de o secundă sau două. Relaxează-te timp de 10 secunde, apoi repetă exerciţiul de 10 ori. Încearcă să nu încordezi fesele, coapsele sau stomacul în timp ce faci exerciţiul de mai sus.

Pictograma cu Perseverenţă

Perseverenţă

Foloseşte aceeaşi tehnică de la exerciţiile de putere, însă, de data aceasta, în loc să repeţi încordarea scurtă, încordează timp de 10 secunde şi repetă de 10 ori. Relaxează-te timp de 20 de secunde între repetări.

Pictogramă Rezistenţă

Rezistenţă

Îmbunătăţeşte-ţi şi rezistenţa abdominală efectuând exerciţii pentru putere şi perseverenţă.

Pictogramă Contracţii puternice

Sfat pro: Contracţii puternice

Simţi că ai devenit expert în exerciţiile de mai sus? Încearcă să foloseşti contracţii rapide, puternice, pentru a încorda muşchii planşeului pelvian cât de tare poţi, apoi relaxează imediat. Repetă de până la 10 ori.

Nu uita că vei avea nevoie de timp pentru a atinge rezultate optime. Vor trece câteva săptămâni până când vei sesiza o ameliorare. Până atunci, repetă aceste exerciţii zilnic.

Pictogramă Controlul vezicii urinare

Controlul vezicii urinare

Îţi poţi recăpăta controlul asupra vezicii urinare planificându-ţi vizitele la toaletă şi ţinând evidenţa cantităţii de lichide consumate. De exemplu, dacă bei un litru şi jumătate de apă pe zi, este perfect normal să mergi la toaletă de până la 8 ori pe zi. Dacă simţi nevoia să urinezi mai frecvent, apelează la exerciţiile de mai sus pentru planşeul pelvian pentru a recăpăta controlul.

Beneficiile exerciţiilor

Ce spun consumatorii TENA

Exerciţiile au devenit rapid o rutină zilnică

Mircea,
48

Beneficiile sportului asupra condiţiei fizice

  • Control sporit asupra vezicii urinare
  • Un corp şi o minte mai puternice
  • Nivel de stres redus
  • O viaţă sexuală mai bună

Ce spun consumatorii TENA

Am devenit antrenorul meu personal. Iar munca mi-a fost răsplătită.

Mihai,
66

Experienţe

„Am realizat că trebuia să fac ceva”

Citeşte poveştile spuse de Petru, Marian şi Mihai, bărbaţi care se confruntă cu scurgeri urinare şi care au învăţat cum să recapete controlul asupra vieţii lor.

Povestea reală de viaţă a lui Marian

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.