Zona de exerciţii

Deja funcţionează. Pot vedea rezultatele. Simt că deţin controlul corpului meu.

Ana ”

Vestea bună este că exerciţiile pentru musculatura planşeului pelvian nu seamănă deloc cu antrenamentele dvs. obişnuite. Sunt un mod simplu şi convenabil să readuceţi acei muşchi vitali înapoi în formă – fără un strop de transpiraţie! (Chiar nici unul, vă promitem.) Vedeţi, muşchii planşeului pelvian nu sunt vizibili pentru ceilalţi, aşadar nimeni nu ar putea să-şi dea seama când faceţi exerciţii pentru ei. Asta înseamnă că puteţi face aceste exerciţii oriunde veţi dori: în autobuz, la birou sau chiar în fotoliul dvs. confortabil, în faţa televizorului.

Cum vă pot ajuta exerciţiile pentru musculatura planşeului pelvian

Dacă vă confruntaţi cu incontinenţa de efort sau cu incontinenţa mixtă (vizitaţi secţiunea "Tipuri de incontinenţă" pentru a afla mai multe), aceste exerciţii ar putea fi foarte benefice. De fapt, până la 70% dintre persoanele care suferă de incontinenţă de efort îşi ameliorează starea. Acest lucru se datorează faptului că întăresc muşchii care susţin vezica şi, ca un bonus, aceste exerciţii v-ar putea ajuta şi să vă întăriţi şi abdomenul. Mai mult, nu trebuie să fiţi tânără să beneficiaţi. Chiar şi femei în vârstă de 70 sau 80 de ani îşi pot ameliora sau elimina simptomatologia, aşa că merită să faceţi o încercare. Dar ţineţi minte, nu trebuie să renunţaţi la exerciţii, dacă doriţi să păstraţi îmbunătăţirile.